Sivut

perjantai 3. elokuuta 2012

Ikeainspiraatio 2013

Jenkeissä on otettu varaslähtö Ikean 2013-kuvastoon ja etsin sieltä inspiraatiota. Screenshotteihin tarttui lähinnä säilytysjutuista kuvia. Tässäpä mun kotiin sopivat ideat jenkkimallistosta:

Ripustuskisko ja pieneen tilaan saatu mahtumaan kivasti kauniita vaatteita.

Olohuoneen seinät ammottavat neitseellisen valkoisina. En haluais tehdä ikuisia reikiä tietyille tauluille, joten tauluhyllyt voisivat olla hyvä valinta.

Teippiä mulla on! Tarvitaan vielä kivoja kortteja ja muuta seinään teipattavaa.


Tuota mustavalkoista väritysleikkeihin sopivaa kangasta voisin hamstrata Kiiran tuleviin leikkeihin.

Tavoitteena siisti walk-in-closet. 

Majaleikkeihin kivoja tyynyjä ja kankaita.

Inreda-ripustusputket vaatehuoneeseen.

Mun vauvani on nukkunut semmoset 12h. Olisko syytä tarkistaa että onko se hengissä vielä? Minä sen sijaan olen fiksuna tyttönä nukkunut semmoset 4h. Unen määrä taitaa olla tässä talossa vakio.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti