Sivut

torstai 28. helmikuuta 2013

Kaapit tyhjäksi kosmetiikasta


Moi! Oon hamsteri. Kosmetiikkahamsteri. Voisin sanoa, että vuosien ajan oon seurannut Ostolakossa-blogin Virven kosmetiikan kulutusprojektia suurella mielenkiinnolla. Mun mielestä on nautinnollista käyttää viimeiset tipat jostakin tuotteesta ja koen onnistuneeni jossain, kun saan heittää purkin roskiin. Jotenkin raportointi loppuun käytetystä tuotteesta on mielenkiintoista, koska käyttäjä on oikeasti käyttänyt purtilon kokonaan. Ajattelin siis kopioida tämän kulutusraportoinnin tuolta Virven blogista, koska usein oon halunnut kertoa jollekin tästä tuotteen loppuun käyttämisestä, eikä oo ollut ketään jota tämä kiinnostais.

Toivottavasti siis sinua, blogini lukija, kiinnostaa millaisia purtiloita heitän menemään. Ajattelin rapsailla tänne, kun viisi tuotetta on kulunut loppuun, eli saapa nähdä kauanko seuraavaan raporttiin menee. Mulla ei ole siis minkäänlaista syvempää tietoa kosmetiikasta, kunhan vaan tykkään näteistä purkeista ja toimivista tuotteista. Ostan joskus markettikamaa, toisinaan apteekista, kemppareista tai kampaamoista, useimmiten kuitenkin kohtuuhintaan.

 Lumene Matt Touch syväpuhdistava puhdistusgeeli
Käytin tätä joskus 2000-luvun alussa ja silloin oli oikein toimivaa tavaraa mun iholla. Sittemmin on selkeästi tapahtunut jotain, sillä tämä kuivatti ihon aivan korpuksi. En tajua millä ilveellä sain tämän käytettyä loppuun, mutta tämä ei tosiaan sopinut mulle enää ollenkaan.

 Dove Hair Therapy nourishing oil care
Varsinkin talvisaikaan päänahkani on kuiva kuin sahara. Jenni onkin kieltänyt multa markettishampoot, mutta ostin tätä silti syksyllä, koska olen myös jääräpää ja halusin uskoa sanoihin "nourishing oil care". Parempi mitä monet muut markettishampoot, mutta koetan nyt pysytellä kampaamotuotteissa.

 Garnier mineral Invisidry
Ihan ok markettideadorantiksi. Voin ostaa toistekin.

 The Body Shop Vitamin E intense moisture cream
Tätä naamarasvaa ostin muistaakseni jonkin blogin suosittelemana ja käytin tätä tuon seuraavan rasvan kanssa yhtäaikaa. Muovisen purkin ansiosta kulki reissussa monesti mukana. Tämä on loistokamaa ja hintakin kohtuullinen!

Clarins Creme Desalterante
Ai miten hankala nimi tällä ja varmaan olis vielä jatkunu. Ostin tämän akuutissa superhyvän naamarasvan tarpeessa. Hinta oli mielestäni kova rasvasta, 50e ja tämä onkin ollut kallein yksittäinen kemppariostokseni. Hyvä rasva tämä on ollut, mutta edullisempi ja mielestäni samanlainen on tuo ylempi Body Shopin rasva.

Tänään katsoin iltapuuron lomassa myös Kuningaskuluttajasta blogimarkkinoinnista ja affiliate-mainonnasta. Tästäkin aiheesta mun pitää joskus blogata, mutta sitä odotellessa laitan tähän perään vaan parit mainoslinkit, joiden kautta voitte mennä ostamaan ankarasti kosmetiikkaa ja mä saan hulluna provikkaa.

Tästä shoppaamaan Sokokselle ja The Body Shoppiin!

Ps. Oon tienannut blogilla muuten 1.12€. Lupaan oikeasti tehdä sen disclaimer-postauksen mainonnasta kunhan ehdin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti