Sivut

torstai 28. maaliskuuta 2013

Minä, Tabi, appsit ja maantie

Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Samsungin tabletti on tässä parin vuoden aikana kasvanut kiinni mun vasempaan käteen. Tabini on vanhempaa mallia ja muistaakseni ihan ensimmäinen varteenotettava tabletti, mitä Suomesta sai. Ipadit tuli markkinoille vasta hetkeä myöhemmin. Käyttöjärjestelmänä Android on omiin tarpeisiini loistava, ja vaikka tabissani jumii vähintään kerran päivässä jokin ohjelma, niin sen nimeen vannon.

Tänään pysähdyttiin Lapista tullessamme Verkkiksessä, jossa käpistelin vähän noita Samsungin uudempia tabeja. Olivatpa nopeita ja hiukan kevyempiä tuohon mun tabivanhukseen verrattuna, mutta ilmeisesti appsit on Androidversiosta riippumatta lähestulkoon samat. Viime viikkojen pienillä autosiirtymillä olen kokenut tabin myös hyväksi vauvaviihteeksi, tosin mielenkiintoa laitteeseen riittää noin 10 minuuttia kerrallaan. Vankalla, tuhansien kilometrien kokemuksella voin suositella muutamaa ilmaista appsia ladattavaksi.


1. Smule Magic Piano
Näyttöä koskettamalla tulee pianonpimputusta. Taikuutta!

2. Google Maps
Kartat toimii varmasti ja näyttöä koskettamalla muuttuu värit.

3. Pikku Kakkonen
Mun tabilla jumittava appsi, joka on vaikuttanut loistavalta. Toivottavasti toimii uudemmissa Androideissa!

4. Smart Baby Games LITE
Tässä on semmoinen kalapeli. Näyttöä koskettamalla kuuluu pulipuli ja kaloille tippuu ruokaa.

5. Angry Birds
Tosin ei se peli, vaan se biisi. Kuka sen biisin on oikein säveltänyt? Nerokas!

Tabin lisäksi K:a viihdytti automatkalla äitinsä, leluarmeija, erilaiset naksut, uni ja maitopullo. Nyt ollaan vihdoin kotona ja hetkeen en täältä poistu. Viimeiset 20 kilometriä olisin ennemmin vaikka kävellyt kotiin.

Koska jokaisella ihmisellä pitäisi olla oma tabi unileluna, niin Sonera tarjoaa näitä nyt hyvänkuuloisella diilillä: Samsung Galaxy Tab 2 10.1" 24.90e/kk. Sisältäen siis laitteen ja netin. Käy lukemassa lisää täältä.

Postaus sisältää mainoslinkkejä.

3 kommenttia:

  1. Siis häh, ootte kumminkin tossa Oulun verkkokaupassa käyneet?! Olisit tullut käymään kylässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinäpä siinä kävimme! Sulla on lyhyt matka Hoploppiin, sinnekin me ehittiin.

      Siis minä oon sijoittanut sut mun kartalla johonki Vaasan tienoille, en tosin tiedä miksi :D

      Poista
  2. Hah, olisko jotain kuus kilsaa HopLoppiin. Tiiätpä seuraavalla kerralla kun tänne asti eksyt!

    VastaaPoista