Sivut

tiistai 28. toukokuuta 2013

Mites tätä blogia ajettiin?

Mini-ihminen vuosi sitten.

Kerroin teille uutiset, olo on vähitellen parantunut, tuli kesä ja blogikirjoittelufiilis katosi. Päätin olla stressaamatta blogin vähäisestä päivittämisestä ja keskittyä lähinnä syömiseen välipalojen muodossa.

Olotilat on siis parantuneet vähitellen. Tosin joka kerta kun olen miehelle hehkuttanut, että "nyt tää pahoinvointi on varmaan jo selätetty!", niin seuraavana aamuna oon taas oksentanut. En siis uskalla sanoa, että äklötysolot olis ohi ja kyllä sitä vaan täytyy jatkuvasti jotakin syödä. Semmoista kokovartaloväsymystä ei enää oikein ole ja vähitellen oon ryhtynyt taas tekemään ruokaakin, eikä K:n ruokailut oo olleet äidin osalta itkemistä. K on syönyt yhä vähemmän pahanhajuista purkkiruokia ja enemmän ihan samaa safkaa kuin mekin. Parhaiten on uponnut perunamuusi ja lihapullat.

Ensi viikolla K menee hoitoon mun äidille ja itse painelen kesähommiin. Mukavaa vaihtelua, ja varmaan kuluu odotusaika sutjakkaammin. Olisin kyllä niin mieluusti viettänyt nyt huhti-toukokuun töissä, niin tämä oman olon jatkuva vatvominen olis jäänyt vähemmälle. Odotan siis kesähommilta muuta ajateltavaa!

Mieltä on askarruttanut monet monikkoraskauteen liittyvät asiat ja riskit, mutta en oikein osaa pukea näitä pelkojani sanoiksi. Enkä oikein usko, että mun ihan vielä tarvii kaikkea tietää, koska pelkäisin vaan enemmän sitten. Oon hyväksynyt tilanteen ja koettanut unohtaa kaikki hienot ylevät tavoitteeni ja odotukset tulevaisuuden suhteen. Ainoa tavoite on, että tän vuoden lopulla meillä olisi kolme tervettä lasta ja järjissään olevat vanhemmat.

Monenlaista blogattavaa mulla kyllä olis, kunhan tyhjentäisin tietokoneeni kuvia tursuavan kovalevyn ensin ulkoiselle kovolle, kun tilaa ei ole. Lisäksi tässä välissä meinasi järkkäri mukamas hyytyä, mutta onneksi (höh) mies korjasi sen ja en voi ostaa vielä uutta. Uuden ostan vasta sitten kun vanha lopettaa totaalisesti toimintansa, mutta salaa toivon sen päivän olevan kohta käsillä.

Nyt ajattelin lukea pitkästä aikaa hieman muitten blogeja, kun K nukkuu vielä aamu-uniaan. Tähän tiistaipäivään sopii monenlaista touhua ja toivottavasti myös illemmalle rantasaunaa!

Moro siis! Toivottavasti seuraavaa postausta ei teidän tarvi näin pitkään odotella enää koskaan, mutta en lupaa mitään varmaa :)

1 kommentti:

  1. Jos pahoinvointi jatkuu niin hae apteekista se seaband rannekkeet. Kuulostaa höpöhommalta mutta mulla ne helpotti :)

    VastaaPoista