Sivut

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Tyhjentyneitä puteleita


Lähes neljä kuukautta siinä meni, mutta nyt oon saanut taas kasan kosmetiikkapurtiloita tyhjennettyä. Jos asettaisin tavoitteen, niin se olis ainakin yhden vartalovoiteen tuhoaminen seuraavaan postaukseen mennessä. Oon laiska rasvailija ja erilaisia yleisrasvoja on kertynyt lähemmäs kymmentä. Eikä ne pirulaiset lopu koskaan!

Biotherm Biosource clarifying cleansing milk
Ostin tämän pienessä humalassa Tampereen Stockalta pari vuotta sitten. Ei valittamista, paitsi hinnasta, sillä näyttää nykyään maksavan 27 egeä. Mutta eipä pienessä hutikassa tämmösiä aattele, kun tietää putsarin unohtuneen kotiin :)

Lumene Matt Touch kasvovesi sekaiholle
Ei sovi mun naamalle, mutta tulipa ostettua ja ihmeen kaupalla myös käytettyä.

Dermosil Cleansing Mousse E
Aika kevyttä kamaa, eikä tepsi pakkelikerroksiin, mutta meikittömään naamaan ihan jees.

Yves Rocher Fruits de Noel
YR:n tuotteista tulee mieleen yläaste ja ne pienet lippulaput joita piti liimailla tilaukseen. Tämä on lahjaksi saatu ja vihdoin käytetty.

Garnier Miracle skin perfector BB-voide
Tämä oli kai se voide, joka teki BB:t tunnetuksi. Tummahko ja rasvainen, mutta ennemmin käytän näitä, kuin meikkivoiteita. Oon aina ollut laiska meikkaaja, ja varsinkin meikkivoiteen laittaminen on tuntunut kuin naamion olisi naamaan laastannut, joten tämmöinen kevyt päivävoide sopii mulle.

Ah, nyt ei tarvi enää jemmailla näitä purkkeja!

3 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sama bb-voide käytössä nyt. Ostin sen talvella, mutta vaaleinkin sävy oli järkkytumma! Nyt se menee kun naama on saanut päivetystä. Vaikka eihän se mitään peitä, että näppyihin joutuu vähän peitevoidetta lisäämään :) Muuten mukavan "luonnollinen" lopputulos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin tuon tilalle Lorealin BB-voiteen ja on muuten hyvää kamaa, mutta koostumus on hirveen lirua. Mutta ei oo siis yhtä rasvainen tai ylläritumma, kuin toi Garnier.

      Poista
  2. Hei mistä sait ton dermosil cleansing moussen? :)

    VastaaPoista