Sivut

keskiviikko 7. elokuuta 2013

Asioita, jotka tekee musta tylsän

Omistan varpaat. Otin niistä muistoksi kuvan.

• En ymmärrä Sini Sabotagen lyyristä neroutta
• Join skumppaa viimeksi uutenavuotena
• En halua festareille, enkä mihinkään isoille stadionkeikoille. En kaipaa pakolaisleiritunnelmaa.
• Paras aamupala syödään metsässä. Tai kotona kolmessa tunnissa.
• Haaveilen pakettilomamatkasta johonkin, jossa kaikki on helppoa. Lento suorana Kruunupyystä, kiitos. Avainsana on myös ennen kirosanana käyttämäni "All inclusive".
• Pelkään, että marjat loppuu metsästä ennenkuin sinne ehdin.
• Ostin just meille toisen pakastimen
• Haluan täyttää pakastimet kotitekoisilla puolivalmisteilla, joita on helppo kaivaa ruoaksi viikon mittaan.
Suorastaan odotan, että voin blogata teille huikeaa kuvapostausta näistä pakastusbileistä.
• Parasta, mitä voi tehdä lauantai-iltana klo 22, on lukea kirjaa (tämä vaihe menee varmaan ohi, pakko!)
• En halua nukkua missään hikisessä yksiössä patjalla monen ihmisen kanssa. Ennemmin nukun teltassa pihalla.
• Unelmaillanvietto sisältää lohtuhiilareita suoraan paketista, saunan ja helposti sulatettavan romaanin. Siis kirjan, ehheh.
• Haluan ostaa itselleni järkevän pyörän, jossa on jalkajarrut, muutama vaihde ja hyvä penkki.

3 kommenttia:

  1. Ihana! :D
    Eikä musta lainkaan tylsää!

    VastaaPoista
  2. Voi ei, mäkin taidan olla tylsä! Tosin mä vasta haaveilen toisesta pakastimesta...

    Ps. Mä ostin itselleni järkevämmän pyörän. Sekä jalka-, että käsijarrulla. Kolme vaihdetta on liian vähän, sen olen huomannut. Suosittelen 7 vaihdetta.

    VastaaPoista
  3. No hei, mä olen taloyhtiön hallituksen jäsen, olen innoissani kun sain pyörään vaihdettua itse kumin ja kiinnitettyä lapselle istuimen, että päästään kruisailemaan ja olen vakavissani ostamassa jopa pyöräilykypärää itselle.

    Viiniä sentään join ..öö.. kaksi viikkoa sitten, valvoin yli puolenyön ainakin kaksi kertaa kolmen viikon loman aikana ja ajoin pyörällä ilman sitä kypärää, kerran jopa ilman lastakin!!!

    Että on välillä rebeliä tää elämä..

    VastaaPoista