Sivut

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Toisen päivän ekat vieraat

Sumea kuva ei johdu käsittääkseni Samsungista, vaan Piltistä.

Tänään täällä kävi iltaa piristämässä eräs neiti ja väsynyt isänsä. K ehti vierailullaan katsoa kaikki laatikot, tutustua läppäriin, klähmiä mun puhelimen ja erityisesti sen kameran päivällispilttiin, tiputella erinäisen kokoelman sairaanhoitotarvikkeita maahan sekä makoilla hetken rauhassa mun kanssa.

Että siinäpä tärkeimmät. 

Muun päivän ohjelma on koostunut toisen kortisonipistoksen aiheuttamien korkeiden sokeriarvojen korjaamisesta insuliinillä. Eikä oikein tahdo korjaantua, sokeriarvo huitelee kympissä ja mulla on jatkuva nälkä kun sitä insuliiniä menee niin paljon. Noh, kortisonit on nyt annettu, mutta ne vaikuttaa vielä lääkärin mukaan sokeriarvoihin päivien ajan.

Päivän kulku on ollut puuduttavan tylsä. Nypin kulmakarvat, katsoin vähän Netflixiä, luin lehdet, blogeja ja vähän kirjaa. Puhuin puhelimessa. Vierailijat kävi, kohokohta. Kävin suihkussa. Lounas oli jotain kanahärdelliä ja päivällinen jauhelihakeittoa. Piimä on hyvää ja auttaa närästykseen. 

Huomenna otan asiakseni kirjoittaa jotain tähdellistä. Mun tekis mieli selvittää, että paljonko tämä mun makoilu maksaa yhteiskunnalle, koska mulle tää maksaa vaan noin 32 egeä / päivä. Sisältää ruoat sänkyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti