Sivut

sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Sotkua luvan kanssa


Vauvauinti ja värikylpy. Siinä kaksi asiaa, joita oon halunnut vauvataaperon kanssa kokeilla. Uimassahan me kuljettiin viime syksy Kokkolassa ja nyt kuin tilauksesta kansalaisopiston kalenterista löytyi värikylpyharrastetta vauvasta alle nelivuotiaalle. Lauantaiaamuna otettiin siis kantoavuksi mukaan Kn tuta ja lähdettiin autolla alle puolen kilsan päähän sotkemishommiin.

Päivän väriin virittäydyttiin pallojen kanssa. Huomaa taustalla musta pallo, jonka silmien alla sijaitsevat lohkoperunat eivät tässä niin erotu.

Homma oli ihan jees, tosin K oli nelijäsenisen 1-2 -vuotiaiden ryhmän vanhin. Olen joskus todella kauan sitten, ehkä vuonna 2006, käynyt tekemässä juttua värikylvystä ja sen kokemuksen perusteella aattelin tämän vähemmän sotkuiseksi. Jotenkin siis unohdin, että lapseni on aika vilkas ja liikkuvainen.




Ei siis riitä, että värikylpyyn osallistuvan tenavan vaatteet saa sotkeutua, parempi myös itse varustautua sotkettavilla vaatteilla. Ens kerralla jätän tytön päälle pelkän bodyn sotkuosuutta varten. Värikylpykertoja on edessä vielä neljä ja enköhän ainakin yhteen kylpyreissuun pääse osallistumaan ilman kaksosia :)

Mulle tuolla käyminen kävi urheilusuorituksesta. Pesuhommat olis vastannut lähes maratonia. Oonko muistanut muuten valittaa riittävästi, että oon ihan helevetin väsynyt koko ajan? Jos en, niin oon muuten ihan helevetin väsynyt koko ajan.

Jotta saan hyvillä mielin lähteä synnyttämään, niin teillä on vielä tämä ilta aikaa käydä veikkaamassa kaksosten syntymäpäivää- ja painoa. Kliks, täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti